Zakladatelka Gucci Westman již více než dvacet let patří mezi absolutní špičku v oboru. Líčí editorialy do módních časopisů, reklamy, herce na plac i na červený koberec.
I přesto, že svoji kosmetickou značku založila teprve před pár lety, je jedním z kosmetických must-have.
Gucci totiž skvěle vystihla podstatu naší zrychlené doby a portfolio svých kosmetických produktů postavila na chytrých multifunkčních tyčinkách, které se dají použít na tváře, oči i rty a jejich složení je maximálně čisté, funkční a navíc pečující.
Zakladatelka Gucci Westman již více než dvacet let patří mezi absolutní špičku v oboru. Líčí editorialy do módních časopisů, reklamy, herce na plac i na červený koberec.
I přesto, že svoji kosmetickou značku založila teprve před pár lety, je jedním z kosmetických must-have.
Gucci totiž skvěle vystihla podstatu naší zrychlené doby a portfolio svých kosmetických produktů postavila na chytrých multifunkčních tyčinkách, které se dají použít na tváře, oči i rty a jejich složení je maximálně čisté, funkční a navíc pečující.