reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek. 

JAK POSTUPOVAT
  • Nejprve nám na e-mail info@belovedshop.cz pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář ZDE) a přiložte kopii faktury.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, otevření, nošení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete/přinesete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci.
MOŽNOSTI VRÁCENÍ
  • ZÁSILKOVNA: najděte jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Nahlaste, že chcete balík odeslat na Beloved shop pomocí identifikačního čísla 92956292. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK a odečteme vám ji od refundované částky.
     
  • OSOBNÍ PŘEDÁNÍ: využijte pro vrácení naší kamennou prodejnu na adrese Anglická 42/7, Praha 12000, kde zboží předáte obsluze.
VRÁCENÍ PENĚZ

Proběhne nejdéle do 7 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.

Reklamace

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

JAK POSTUPOVAT
  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@belovedshop.cz nebo telefonicky na 734 210 610.
  • Využijte formulář pro reklamace ZDE.
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží.
  • Zboží odešlete jednou z možností, popsanou níže a přiložte kopii faktury.
MOŽNOSTI ODESLÁNÍ
  • ZÁSILKOVNA: najděte jakékoliv výdejní místo Zásilkovny.
    Nahlaste, že chcete balík odeslat na Beloved shop pomocí identifikačního čísla 92956292. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK.
     
  • OSOBNÍ PŘEDÁNÍ: využijte pro předání naší kamennou prodejnu na adrese Anglická 42/7, Praha 12000, kde zboží předáte obsluze.

Poškozené nebo rozbité zboží

Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce.
Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

JAK POSTUPOVAT
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve emailem na info@belovedshop.cz nebo na telefonu 734 210 610.
  • K řádnému posouzení reklamace Vás požádáme o doložení fotografií. Bez nich nám bude reklamace ze strany přepravce automaticky zamítnuta.
  • Prosíme vás o jednu fotografii celkového přepravního obalu včetně manipulačních značek tak, aby byla vidět celá kartonová krabice z vnější strany včetně bočních stran.
  • A jednu fotografii uložení zboží uvnitř zásilky včetně všech použitých výplní - aby bylo patrné, jak bylo zboží v zásilce uloženo.

Chybná nebo nekompletní objednávka

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

JAK POSTUPOVAT
  • Obratem nám zavolejte na 734 210 610 nebo napište na info@belovedshop.cz